søndag 5. august 2012

Sommerferie!

For noen dager siden kom vi hjem fra en etterlengtet ferietur. En uke er nå tilbrakt i Tyrkia, Alanya. Det var virkelig godt med noen dager borte hjemmefra. Skifte stue og kose oss bare oss to. Finne ny energi og lade batteriene. Litt brunfarge er jo å regne som en bonus og gir en god velvære. Nå er vi klare for ny prøving :) Vi venter nå på menstruasjonen så er vi igang med vårt 4 fryseforsøk. Spennende! Samtidig så er jeg litt imponert over meg selv. Syns jeg finner den indre roen mer og mer. Dette gir meg en god følelse når vi starter med prøvingen igjen. Stressnivået og bekymringene blir bare mindre og mindre. Savnet etter min lille gutt er fortsatt like stort, han vil alltid ha en spesiell plass i mitt hjerte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar