mandag 11. juni 2012

3 uker.....

Ja, da var det gått 3 uker allerede siden vi ble engleforeldre. Vår kjære gutt kom til verden kl 22:20 mandag for 3 uker siden. På en måte så er disse ukene gått ganske fort, men på en annen måte så er de gått veldig tregt. Lever litt etter konseptet "en dag om gangen" og da går liksom dagene fremover på en måte.
Vår kjære gutt kom til etter 1 ICSI forsøk og 3 fryseforsøk. Alle gode ting er 3 for fryseforsøkene....men gleden ble ikke like langvarig som vi ønsket da han kom til verden etter nesten 14 uker i min magehule. Han var selvfølgelig helt perfekt i våre øyne, men det var en veldig syk gutt som tilslutt ikke klarte mer. Savnet etter ham vil alltid være uendelig stort, men min trøst er at vi kanskje en gang møtes igjen. Nå er det godt å finne ro og trøst i å kunne besøke hans siste hvilested. Får på en måte luftet litt tanker og følelser der, selv om jeg bærer ham med meg i mitt hjerte for alltid.
Nå er denne sommerkvelden virkelig på hel og sengen roper høyere og høyere. "En dag om gangen" er nok en gang over. Ny dag og nye muligheter imorgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar