søndag 10. juni 2012

Hei og velkommen til min kjære blogg.
Nå har jeg tenkt og vurdert blogg i over 1 år og endelig tar jeg mot til meg og hopper i det. Denne bloggen kommer nok mye til å dreie seg om prøverørsforsøk, det å være engleforeldre og vårt hverdagsliv. Jeg aner ikke hvordan det å ha blogg er, men jeg er aktiv leser av flere blogger. I mange blogger finner jeg inspirasjon, trøst og videre pågangsmot.
Nå håper jeg noen har tid og ønske om å titte innom her av og til.
Jeg blogger foreløpig anonymt, men er det noe dere lurer på eller ønsker dere bare kontakt er selvfølgelig det fult mulig. Jeg er glad for all kontakt og kanskje er det noen der ute som er i en lignende situasjon som oss....hvem vet. Dere må gjerne ha litt tålmodighet med meg i starten her inne, blogging er nytt for meg og jeg er ingen dataguru. Satser på at ting kommer seg etter hvert.
Nå ønsker jeg dere alle en riktig god søndagskveld videre. Jeg skal utforske litt her inne videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar