fredag 31. august 2012

Iskrystaller...

Da er vi virkelig igang igjen! Fikk igår 2 iskrystaller i min lune magehule. Nå krysses fingre og tær for fult, tenk at begge våre krystaller overlevde.  Dagen igår ble brukt på sofaen med fult fokus avslapning. Idag tas dagen videre med ro og jeg koser meg med blogglesing, blader og håndarbeid, samtidig som jeg dagdrømmer. Håper virkelig våre iskrystaller finner roen i min hule.

Jeg har mange tanker rundt dette forsøket, men heldigvis så vinner det positive og da er det lettere å fokusere. Vår lille gutt er med meg i tankene og gir meg på en måte energi til å holde ut og fokusere på hva vi prøver på nå. Dagene fremover håper jeg virkelig ikke blir for lange. At solen titter frem idag hjelper på humøret. Har mange tanker jeg gjerne vil dele med dere, stikk innom ved en senere anledning så er gjerne skrivelysten min mer på plass ;)

Ønsker dere alle en herlig og flott helg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar