torsdag 15. november 2012

Ultralyd

På mandag var det igjen klart for fosterdiagnostikk. Nervene var igjen tilstede, men heldigvis mindre enn sist gang. Ultralyden viste oss en veldig aktiv baby. Armer og ben gikk i ett og undersøkelsen viste oss en baby under normal utvikling som er helt frisk. Legen prøvde å se etter kjønn, men h*n skjulte rumpen sin for langt ned i bekkenet mitt. Så vi får vente videre i spenning.

Nå ble dette siste gang med fosterdiagnostikk. En stor lettelse å slippe reising og vite at utviklingen går som normalt. Neste ultralyd blir den ordinære ultralyden i romjulen. Videre ut i svangerskapet skal vi ha 2 ultralyder for å følge utviklingen om den er normal. Det blir ved vårt lokale sykehus.

Tenk at vi nå er kommet over i 2. trimester. Kvalmen er fortsatt tilstede, men nå har jeg heldigvis noen perioder iløpet av dagen som er bedre. Jeg har til og med klart å strikke litt de siste kveldene. Nå håper jeg bare kvalmen forsvinner mer og mer slik at jeg kan få kommet meg ut i full jobb. Savner jobben noe så vanvittig, gleder meg noe helt vilt til å komme igang igjen.

Ønsker dere alle en flott torsdag, snart helg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar