fredag 18. januar 2013

Endelig er det fredag igjen!

Endelig er det fredag igjen! Dagene går enormt fort nå, godt at det endelig er helg igjen. En helg uten store planer, bare ta livet som det kommer. Eller det vil si, jeg har masse i hodet mitt som jeg ønsker å få gjort, men ingenting av det haster. Kjøkkenet må vaskes ned i skuffer og skap, vi har litt møbler til montering og rydding av ting og tang. Som sagt ingenting som haster. Har og undret meg litt på om jeg skal hive ut dyner og madrasser i kulden. Godt med en god gjennomlufting. Men som sagt igjen, ingenting haster! Dukker det opp andre kjekke ting og tang så bytter jeg gjerne;)
Lille gull i magen virker til å trives. H*n er aktiv, noen dager mer enn andre. Men det er godt med liv hver dag. Urinblæren min vet h*n å erte, kjekt å terge moren sin litt innimellom;) Min kjære fikk endelig kjenne noen gode spark på tirsdag, spesielt for ham å endelig få en bekreftelse han på livet og røra som skjer i magen min.
Bekymringer har jeg og innimellom, noen dager mer enn andre. Kjenner det at det sitter litt tanker og følelser igjen fra det første svangerskapet. Selv om jeg innerst inne vet at jeg ikke trenger å bekymre meg for de samme problemene og utfordringene vi hadde sist, så dukker det jo alltid opp nye bekymringer. Samtidig så er det god hjelp å få prate med andre gravide og nylig gravide damer, bare få en bekreftelse på at jeg/vi ikke er alene om bekymringene. I mitt hode så er det vel egentlig ingen som går igjennom et svangerskap uten en eneste bekymring. Arrester meg gjerne om jeg tar feil.
Jaja, akkurat nå har jeg ikke så mye mer å komme med. Dagen skal nytes videre og jeg skal kose meg med at det er helg :)
God helg alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Dagene flyr veldig fort! :) Så her er det bare å henge med ;)
    Man kan ha mange planer,om ting og tang i hjemmet,men det gjør ikke noe om de må vente litt ;) Kan ta de en annen dag :)
    Jeg vil tro det er veldig spesielt for samboeren din og kjenne liv.Blir en større bekreftelse på at det "bor noen der inne"! :) <3 <3 <3
    Bekymringene kommer man ikke utenom tror jeg...i det hele tatt! Og uansett alder,vil man alltid bekymre seg for barna sine :-/
    Og med deres "bagasje",skjønner jeg bekymringene og tankene dine enda mer!
    Ønsker dere masse lykke til videre :)
    Kjempelykke at barnet vokser og trives inne der :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for flotte ord:) tenker mye på dere og er innom bloggen deres daglig. Håper virkelig det er deres tur til å lykkes nå! Ønsker dere alt det beste for den spennende prosessen dere er i nå. Masse masse lykke til:)

      Slett