mandag 18. juni 2012

Dagen idag...

Dagen idag ja....
Idag er det 4 uker siden vår engel kom til verden. Ukene går på en måte litt fort, samtidig som de tutler seg sent avgårde. Det ble et lite sykehusbesøk på meg idag. Blodprøver måtte tas, samtidig som jeg har prøvd å få meg en kontroll på sykehuset. Ikke enkelt å få en kontroll når hele sykehuset står på hodet. Det er mange som har hatt en travel arbeidsdag idag, men jeg må nok innrømme at fortvilelsen min øker på når en ikke får den hjelpen en trenger. Blødningen min er helt ute av kontroll og har tatt over hele styringen av min hverdag. Fortvilende når det hindrer daglige aktiviteter. Det hele kom ut av kontroll for over uke siden og etter en liten telefonsamtale med legen på sykehuset ble vi enige i å se det an en uke. Uken er jo nå gått og vel så det, samtidig så det ikke er noen forandring! Kjipe greier, er så klar for å bli ferdig med den siste kroppslige symptomet på hva som er skjedd. Tungt å gå med kraftige, ukontrollerte blødninger!
Jaja, lite å gjør noe med nå på kvelden, satser på at dagen imorgen er bedre. 

Ikveld har vi vært en liten tur på graven. Plantet og stelt litt. Finner så godt roen der, samtidig som det er godt å bare tilbringe litt tid der. God terapi etter en litt rotete dag, samtidig som det føles så godt å stelle litt for vår lille engel. Nå skal det lades opp til ny arbeidsdag imorgen.

Ønsker dere alle en hærlig kveld videre!

Iskrystall

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar