onsdag 27. juni 2012

Ferietider

En ting som har holdt motet litt opp for min del i det siste er å ha ferien å se frem til. Og i dag fikk jeg skikkelig feriefølelse. Satt på jobb å studerte ferielistene og fant ut at det nå er mindre enn 1 måned til ferie! Yes! Har seine ferie i år, men det gjør meg ingenting. Er litt godt å ta ferie når resten av gjengen kommer tilbake og er ferdige. Samtidig var vi veldig usikre på ferien tidligere når jeg gikk gravid. Kraftig svangerskapskvalme satte liksom en liten demper på planleggingen siden vi ikke viste hvordan formen min var. Men nå er tidspunktet for ferien klart. Vi har enda ingen planer. Søkte nettsider opp og ned for noen uker siden etter tur til varmere strøk. Vi fant liksom ikke helt det vi leita etter. Men tenkte som så at det finnes jo alltid restplasser og andre turer. Har liksom ikke det store behovet varmere strøk lenger. Det viktigste for meg er nok å bare komme seg litt bort. Bare få litt tid alene oss 2. Skyve bekymringer og tanker litt på avstand og lade batteriene for en ny høst. Høsten vil nok kreve mye energi og pågangsmot for oss begge. Det er ikke uten bekymringer vi eventuelt kaster oss ut i denne store fertilitetsverdenen igjen. Følelsesmessig vil nok ting være anerledes nå. Men nå er det ferien vi skal fokusere på. 3 ½ uke til det er vår tur :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar