mandag 25. juni 2012

Terapi


For meg er det utrolig hvor mye musikk kan bidra med. Om jeg er i dårlig eller godt humør så er det alltid noe musikk som treffer meg. Noen ganger er det teksten som gir mening andre ganger er det bare selve melodien. Musikk kan få meg til å slappe av eller gi meg mye mer energi, alt etter hva jeg søker der og da. Nå for tiden hjelper musikken meg mye i forhold til sorg og videre motivasjon. Den hjelper meg å få humøret opp og noen ganger kan tekstene gi meg mening.  Som sagt tidligere så kan musikk være veldig god terapi.
Nå lyttes det ikke til noe musikk, men tv`en surrer lett i bakgrunnen her. Jeg har sunket god inn i den store bloggverdenen og koser meg. Det er spennende å kunne følge dere alle her inne og jeg setter utrolig pris på at deres historier deles med oss andre. Mange av dere har unike måter på å gi oss andre hjelp på veien videre. Det kan være fortellinger om egne erfaringer og tanker.  Og noen ganger er det å få en bekreftelse på at en selv kanskje har normale reaksjoner og tanker den beste medisin når en går gjennom de ulike prosessene. Dere er unike alle sammen. Og det er gjerne her jeg er har fått min motivasjon til å blogge... det er i alle fall en av de avgjørende grunnene.
Jeg er glad for at jeg har kastet meg uti dette virvaret, en spennende verden jeg trer inn i. En verden jeg ikke var klar over før jeg selv begynte med prøverørsbehandling og var på søken etter andres erfaringer og råd.
Ønsker dere alle en perfekt mandagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar