søndag 24. juni 2012

Laaaange dager...



Det har vært noen lange dager siden sist oppdatering, med mange nedturer. Jeg har nå vært gjennom 2 kurer med Cytotec for å få bort disse graviditetsrestene uten hell. Samtidig som fortvilelsen bare har økt. Jeg fikk jo selvfølgelig motsatt virkning av Cytotec og min blødning forsvant helt. Selv ikke husvask, klesvask, turer og løping ga noen videre effekt, derfor ble det en liten operasjon på fredag. Reiste inn tidlig om morgenen og kom meg hjem i 19-tiden. Har siden det hatt det helt fantastisk, ingen videre blødninger. Fikk beskjed om at jeg kunne regne med litt smerter de første dagene, men det kan til nå rapporteres om null smerter. Det eneste jeg kjenner til etter utskrapningen er de 6 stikkene i ryggen etter spinalbedøvelsen og det kan jeg ikke klage på. De slet skikkelig med å få satt spinalbedøvelsen, men det ble heldigvis full klaff på det 6 forsøket.

Nå ser jeg frem til jobb imorgen og kunne få en normal dagsrytme igjen. Huset er iallefall nyvasket og alt er klart for en ny uke :) Men først skal søndagskvelden nytes og vi er begge snart klar for en liten tur i pøsregnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar