torsdag 11. oktober 2012

Dehydrering

Ja, da ble det en sykehusinnleggelse på meg. Diagnose; dehydrering! Hadde håpet jeg skulle slippe unna det denne gang, men måtte idag bare innse at jeg trengte hjelp til litt væskebehandling. Har de siste dagene hatt litt mer problemer med inntak av drikke og når formen imorges var elendig var det bare å komme seg avgårde til fastlegen. Og fra fastlegen bar det avgårde til sykehuset. Nå er 2 liter forsvunnet intravenøst og så skal det inn 1 liter til. Kjenner det gjør godt for kroppen. Kvalmen er minsket og jeg er nå mer opplagt. Rart hvor raskt kroppen gir beskjed når ikke alt er som det skal. Det viktigste er jo nå å ta vare på vår lille Iskrystall. Tiden går nå litt tregt her i sykehussengen, derfor tester jeg ut hvordan det er å blogge fra telefonen. Aner jo ikke hvordan oppsettet blir, så dere får se gjennom fingrene om det ser helt håpløst ut;)

1 kommentar: